Често задавани въпроси

Как да получа достъп до месечната си фактура, както и подробно описание на сметката ми за телефон?

1. Влизате на www.my.net1.bg с клиентски номер и парола, която сте получили при активация на Вашата услуга. Ако сте забравили своята парола, то може да се обадите на 0700 35 035, за да ви я изпратим отново.
2. В секция "Фактури" се намират всичките фактури за услугите, които ползвате.
3. В секция "Потребление телефония" в линка за "Текущо потребление" можете да откриете подробно извлечение от разговорите, с продължителност и избрани номера.

В какъв срок се пуска услугата?

При наличие на техническа възможност, до 7 работни дни след подаване на заявка за включване. Служител от отдел "Обслужване на клиенти" ще се свърже с вас, за да уговори подходящ ден и час за инсталация на услуга. 

В кои дни и часове се извършват инсталациите?

От понеделник до петък между 9 и 18 часа, а в събота и неделя от 9 до 16 часа. Точен ден и час ще уговори с вас служител от отдел "Обслужване на клиенти".

Трябва ли да присъствам лично на инсталацията?

Желателно, но не задължително. Трябва да има поне едно пълнолетно лице с документ за самоличност, на място се подписва договор или констативен протокол за предоставяне на услуга. Ако няма да можете да присъствате лично, уведомете служителя от отдел "Обслужване на клиенти".

Колко време трае инсталацията?

От 30 минути до 2 часа, в зависимост от сложността на инсталацията. По-точна оценка ще може да ви направи служителя от отдел "Обслужване на клиенти", когато ви се обади. Ако времетраенето е важен фактор за вас, уточнете въпроса с него. 

Какви документи са необходими за извършване на инсталацията?

Лична карта или друг официален документ за самоличност. Лицето следва да е навършило 18 години. 

Какви документи се подписват при инсталацията?

  • Заявка-Договор за избраната услуга.
  • Констативен приемо-предавателен протокол за приемане качеството на предоставената услуга и оборудването, предоставено за ползване за времето на договора.

Къде мога да подпиша договор за предоставяне на услуга?

Договор, можете да подпишете: 

  • В най-близкия до вас офис на НЕТ1
  • Във вашия дом в момента на инсталация на услуга, достатъчно е да подадете заявка през сайта или да се обадите на телефон 0700 35 035
  • При посещение на мобилен търговец във вашия дом или в удобно за вас място, заявете мобилен търговски консултант на 0700 35 035

По какъв начин мога да заплатя месечната такса за услугата, която ползвам?

  • В брой - в най-близкия до вас офис на НЕТ1, както и във всички офиси на Еаsy Pay, Fast Pay или през Cashterminal
  • Он-лайн - през системата на e-pay.bg и trans@home, попитайте за вашия клиентски номер на 0700 35 035
  • По банков път

Какъв е срокът за плащане на месечните сметки?

Услугите за частни клиенти са "пост-платени", т.е. плащате след като сте ползвали услугата. Срокът за плащане на месечните такси е до 5-то число в месеца следващ месеца на ползване на услуга. Например: сметката за месец юни следва да се плати до 5-ти юли.

Какво ще стане, ако закъснея с плащането на сметката си?

При неплащане на една месечна такса, след 5-то число на месеца, следващ месеца на ползване, достъпът до услугите ви ще бъде прекъснат. Услугите се активират автоматично, веднага след плащане на задължението за изминалия месец.

Какъв IP адрес получавам?

Получават един реален (публичен) статичен IP адрес по DHCP.

Какво да правя, ако имам проблеми с връзката?

Oбадете се на нашия Център за обслужване на клиенти на телефон: 0700 35 035. Ето и няколко стъпки, които да следвате преди да се обадите на оператор: 

Ако LAN кабела е свързан директно към компютъра ви: 

1. Проверете кабела дали е правилно включен в LAN порта на мрежовата карта на компютъра ви.

2. Проверете Интернет настройките на мрежата, дали са правилно въведени. 

3. Рестартирайте компютъра си. 

Ако LAN кабела е свързан към рутер:

1. Проверете кабела дали е включен в правилния, а именно WAN (интернет) порта на рутера. Важно! Кабелът трябва да се постави в порта, който се намира на по-отдалечено място от останалите 4-ри (т.е. никога не трябва да е включен в някой от 4-те LAN порта, а задължително във WAN – интернет порта).

2. Проверете Интернет настройките на мрежата, дали са правилно въведени. 

3. Рестартирайте рутера си. 

Кой е моят IP адрес?

Ващият IP адрес можете да видите на: http://whatismyipaddress.com/. Ако се затруднявате, обадете се на телефон 0700 35 035, дежурните специалисти в Обслужване на клиенти ще ви дадат информация за вашия IP адрес. 

Как мога да тествам моята скорост?

Всеки интернет потребител може да измери своята скорост на даунлоуд и ъплоуд чрез познатите ви скоростомери, можете да използвате и този линк: http://www.net1.bg/speedtest/

За тези които ползват безжичен достъп до интернет е важно да знаят, че при най-често използваните рутери, скоростта, която може да развиете безжично е не повече от 30 Мbps за download.

Интернет скоростта ми е бавна, защо?

Причините за бавна скорост на Интернет връзката са много. Препоръчително е да се свържете с центъра за Техническа поддръжка на телефон 0700 35 035, за да се установи проблема. Ето и най-честите причини за проява на бавен Интернет:

  • Компютърът Ви е заразен с вируси - вирусите, както и зловредни софтуери могат да генерират трафик, който чувствително ще забави връзката Ви
  • Имате включена торент програма. В случай, че интернетът е бавен на брауз (бавно отваряте страници) убедете се, че нямате пусната торент програма (µTorrent, Bit comet и т.н.). Торент програмите могат да товарят канала Ви на максимум и да заемат голям капацитет от процесите на машината Ви, в резултат на което другите действия, като браузване например, да останат с по-нисък приоритет
  • Когато ползвате безжичен интернет чрез wireless рутер – убедете се, че връзката е защитена, т.е. се свързвате към рутера посредством ключ/парола, за да не се закачат недоброжелатели, които да използват Вашата интернет връзка

Колко компютъра мога да ползвам от един акаунт?

Няма ограничение в броя на компютрите, които се използват с един абонамент за услугата Интернет. Препоръчително и за Ваше удобство е да имате Wi-Fi Рутер, с който вие и вашите познати ще се свързвате безжично към Интернет. Колкото по-висока скорост изберете 25, 45 или 65 Mbps, толкова по-добра връзка ще имате, ползвайки над 3 компютъра.

Какво ми трябва, за да гледам свободно цифрова и HD телевизия?

За да гледате цифрова и HD телевизия, без допълнително устройство - цифров приемник трябва да имате телевизор с вграден DVB-C тунер (за всички цифрови програми) и да поддържа стандарт MPEG-4 (за всички HD програми). Ако нямате такъв телевизор можете да закупите цифров приемник от NET1. 

В случаите, в които телевизорът ви няма вграден DVB-C тунер и не ползвате цифров приемник от NET1 гледате напълно свободно наличните канали в аналоговата програмна схема.

Има ли ограничение в броя на телевизорите в дома ми?

Няма ограничение. С един абонамент за услуга телевизия, гледате на всички телевизори във Вашия дом. Единственото доплащане е когато имате повече от 4 телевизора, тогава се дължи еднократна такса от 10.00 лв. само и единствено за окабеляване на всеки допълнителен телевизор над четвъртия.

Какво представлява програмата Доведи приятел?

Всеки потребител на услугите Интернет, Телевизия или Пакет на срочен договор (12, 18 или 24 месечен) може да покани свой приятел да стане клиент на NET1. Ако приятелят приеме поканата и избере услуга на срочен договор, и двамата получават 100% отстъпка от следващата си месечна такса.

Всеки настоящ клиент получава талони-покани. В един талон-покана той попълва своите данни, след което го предава на бъдещия абонат. Бъдещият абонат вписан и своите данни в същия талон, след което го предава на служителите по време на инсталацията.

Можете да доведете приятел и през он-лайн формата в сайта.

Колко приятеля мога да поканя в NET1?

Няма ограничения в броя на приятелите, които можете да поканите. За всеки приятел станал клиент на NET1, ще получавате по 1 безплатен месец.

Поканеният клиент може да бъде поканен само от 1 настоящ клиент.

Как и кога се отразява отстъпката по Доведи приятел?

Отстъпката се отразява в следващата такса на канещия и поканения клиент, когато поканеният приятел стане клиент на NET1. Получавате обаждане от отдел Обслужване на клиенти с информация, че отстъпката ви е отразена.

Какво означва предплатена услуга?

Предплатена услуга е услуга, за която плащате еднократно в началото на периода, а ползвате услуга за 6 или 12 месеца. Не заплащате такси всеки месец. Подписвате договор без срок, след изтичане на предплатения ви период можете да предплатите за нови 6 или 12 месеца или да изберете друга услуга от актуалната ценова листа на NET1.

Какво е HBO GO?

HBO GO е уеб базирана услуга за видео по поискване (VoD - Video on Demand), за клиентите на HBO. Тя променя представата за гледане на телевизия, гарантирайки Ви 24 часов достъп до любимото Ви съдържание, колкото често желаете и където и да се намирате. HBO GO поддържа мобилни устройства с операционните системи Android, iOS и Windows7.

Всеки наш клиент, който разполага с достъп до програмите от пакет HBO HD MAX, получава напълно безплатно и приложението HBO GO, което позволява гледане на филмово съдържание на до четири устройства – компютър, таблет, смартфон и смарт телевизор.

 

Как да се регистрирам, за да гледам съдържание с HBO GO?

За да се регистрирате в www.hbogo.bg ви е необходим код за регистрация, който е уникален за Вас. Попитайте за кода в момента на инсталация на услуга, в най-близкия до вас офис на NET1 или чрез обаждане на телефон 0700 35 035.