Често задавани въпроси

ИНТЕРАКТИВНА ТЕЛЕВИЗИЯ

Как да инсталирам сам Set Top Box приемника?

Виж как бързо и лесно можеш сам да инсталираш своето STB устройство тук

 

ТЕХНИЧЕСКИ ВЪПРОСИ

Как да конфигурирам рутера си от от PPPOE КЪМ DHCP

Можете да конфигурирате рутера си в няколко лесни стъпки. Възможно е менютата да изглеждат различно, според модела на рутера ви, но стъпките са идентични. Виж инструкциите

 

Какъв IP адрес получавам?

Предоставя се 1 брой постоянен, реален IP адрес по DHCP.Ващият IP адрес можете да видите на: http://whatismyipaddress.com/.

 

Какво да правя, ако имам проблеми с връзката?

1. Проверете дали LAN кабелът е правилно включен в LAN порта на мрежовата карта на компютъра ви или в WAN порта на рутера ви.

2. Проверете дали Интернет настройките на мрежата са правилно въведени. 

3. Рестартирайте компютъра си. 

 

Интернет скоростта ми е бавна, защо?

Причините за бавна скорост на Интернет връзката са много. Най-честите причини за проява на бавен Интернет:

  • Компютърът Ви е заразен с вируси - вирусите, както и зловредни софтуери могат да генерират трафик, който чувствително ще забави връзката Ви
  • Имате включена торент програма. В случай, че интернетът е бавен на брауз (бавно отваряте страници) убедете се, че нямате пусната торент програма (µTorrent, Bit comet и т.н.). Торент програмите могат да товарят канала Ви на максимум и да заемат голям капацитет от процесите на машината Ви, в резултат на което другите действия, като браузване например, да останат с по-нисък приоритет
  • Когато ползвате безжичен интернет чрез wireless рутер – убедете се, че връзката е защитена, т.е. се свързвате към рутера посредством ключ/парола, за да не се закачат недоброжелатели, които да използват Вашата интернет връзка

 

Колко компютъра мога да ползвам от един акаунт?

Няма ограничение в броя на компютрите, които се използват с един абонамент за услугата Интернет. Колкото по-високаскорост изберете 35, 55, 75 или 100 Mbps, толкова по-добра връзка ще имате.

 

Какво ми трябва, за да гледам свободно цифрова и HD телевизия?

За да гледате цифрова и HD телевизия, без допълнително устройство - цифров приемник трябва да имате телевизор с вграден DVB-C тунер (за всички цифрови програми) и да поддържа стандарт MPEG-4 (за всички HD програми). Ако нямате такъв телевизор можете да закупите цифров приемник от NET1.

СМЕТКИ И ФАКТУРИ

Как да получа достъп до месечната си фактура?

1. Влизате на www.my.net1.bg с клиентски номер и парола, която сте получили при активация на Вашата услуга. Ако сте забравили своята парола, то може да се обадите на 0700 35 035, за да ви я изпратим отново.
2. В секция "Фактури" се намират всичките фактури за услугите, които ползвате.

 

По какъв начин мога да заплатя месечната такса за услугата, която ползвам?

  • В брой - в най-близкия до вас офис на НЕТ1, както и във всички офиси на Еаsy Pay, Fast Pay или през Cashterminal
  • Он-лайн - през системата на e-pay.bg и trans@home, попитайте за вашия клиентски номер на 0700 35 035
  • По банков път

 

Какъв е срокът за плащане на месечните сметки?

Услугите за частни клиенти са "пост-платени", т.е. плащате след като сте ползвали услугата. Срокът за плащане на месечните такси е до 5-то число в месеца следващ месеца на ползване на услуга. Например: сметката за месец юни следва да се плати до 5-ти юли.

 

Какво ще стане, ако закъснея с плащането на сметката си?

При неплащане на една месечна такса, след 5-то число на месеца, следващ месеца на ползване, достъпът до услугите ви ще бъде прекъснат. Услугите се активират автоматично, веднага след плащане на задължението за изминалия месец.

ВКЛЮЧВАНЕ НА УСЛУГА

В какъв срок ще ми пуснете услугата?

При наличие на техническа възможност до 7 работни дни след подаване на заявка за включване. Служител от отдел "Обслужване на клиенти" ще се свърже с вас, за да уговори подходящ ден и час за инсталация на услуга. 

 

В кои дни и часове се извършват инсталациите?

От понеделник до петък между 9:30 и 16:30 часа (последен възможен начален час за инсталация), събота от 9:00 до 16:00 часа (последен възможен начален час за инсталация), неделя - не се извършват инсталации. Точен ден и час ще уговори с вас служител от отдел "Обслужване на клиенти".

 

Трябва ли да присъствам лично на инсталацията?

Желателно, но не задължително. Трябва да има поне едно пълнолетно лице с документ за самоличност, на място се подписва договор или констативен протокол за предоставяне на услуга. Ако няма да можете да присъствате лично, уведомете служителя от отдел "Обслужване на клиенти".

 

Колко време трае инсталацията?

От 30 минути до 2 часа, в зависимост от сложността на инсталацията. По-точна оценка ще може да ви направи служителя от отдел "Обслужване на клиенти", когато ви се обади. Ако времетраенето е важен фактор за вас, уточнете въпроса с него. 

 

Какви документи са необходими за извършване на инсталацията?

Лична карта или друг официален документ за самоличност. Лицето следва да е навършило 18 години. 

 

Какви документи се подписват при инсталацията?

Констативен приемо-предавателен протокол за приемане качеството на предоставената услуга и оборудването, предоставено за ползване за времето на договора

ДОГОВОР

Къде мога да подпиша договор за предоставяне на услуга?

Договор, можете да подпишете: 

  • В най-близкия до вас офис на НЕТ1
  • При договор от разстояние, документите ще ви бъдат доставени по куриер за наша сметка

 

Мога ли да се откажа от договора си?

При предсрочно прекратяване на договора (преди изтичане на минималния срок), потребителят дължи всички месечни абонаментни такси до датата на изтичане на първоначалния минимален период на договора или неустойка в размер на 90 лв., което от двете е по-малко. За да прекратите договор, чийто първоначален срок вече е изтекъл, трябва само да подадете молба в най-близкия до вас магазин на NET1

ЛОЯЛНА ПРОГРАМА НА NET1

Какво е лоялна програма на NET1?

Това е нашия начин да кажем на клиентите си "Благодарим ви, че сте с нас!". С нея всеки наш клиент получава възможността да закупи уреди на световни марки на преференциални цени. Разгледайте актуалните предложения тук.

ДОВЕДИ ПРИЯТЕЛ

Какво представлява програмата Доведи приятел?

Всеки потребител на услугите Интернет, Телевизия или Пакет на срочен договор (12, 18 или 24 месечен) може да покани свой приятел да стане клиент на NET1. Ако приятелят приеме поканата и избере услуга на срочен договор, и двамата получават 100% отстъпка от следващата си месечна такса.

Всеки настоящ клиент получава талони-покани. В един талон-покана той попълва своите данни, след което го предава на бъдещия абонат. Бъдещият абонат вписан и своите данни в същия талон, след което го предава на служителите по време на инсталацията.

Можете да доведете приятел и през он-лайн формата в сайта.

 

Колко приятеля мога да поканя в NET1?

Няма ограничения в броя на приятелите, които можете да поканите. За всеки приятел станал клиент на NET1, ще получавате по 1 безплатен месец.

Поканеният клиент може да бъде поканен само от 1 настоящ клиент.

 

Как и кога се отразява отстъпката по Доведи приятел?

Отстъпката се отразява в следващата такса на канещия и поканения клиент, когато поканеният приятел стане клиент на NET1. Получавате обаждане от отдел Обслужване на клиенти с информация, че отстъпката ви е отразена.

ДРУГИ ВЪПРОСИ

Как да се регистрирам, за да гледам съдържание с HBO GO?

За да се регистрирате в www.hbogo.bg ви е необходим код за регистрация, който е уникален за Вас. Попитайте за кода в момента на инсталация на услуга, в най-близкия до вас офис на NET1 или чрез обаждане на телефон 0700 35 035. 

 

Въпроси, свързани с NET1 PocketTV

Най-често задаваните въпроси във връзка с улугата NET 1 PocketTV, може да видите ТУК.

ПИН КОД за канали за възрастни 1113

 

Как съхранявате и обработвате лични данни?

Политика за поверителност на личните данни

Въпроси и отговори за личните данни

Политика за личните данни при провеждане на рекламни игри и маркетингови кампании