Често задавани въпроси

Въпроси, свързани с NET 1 PocketTV

Най-често задаваните въпроси във връзка с улугата NET 1 PocketTV, може да видите ТУК.

ПИН КОД за канали за възрастни 1113

Как да получа достъп до месечната си фактура, както и подробно описание на сметката ми за телефон?

1. Влизате на www.my.net1.bg с клиентски номер и парола, която сте получили при активация на Вашата услуга. Ако сте забравили своята парола, то може да се обадите на 0700 35 035, за да ви я изпратим отново.
2. В секция "Фактури" се намират всичките фактури за услугите, които ползвате.
3. В секция "Потребление телефония" в линка за "Текущо потребление" можете да откриете подробно извлечение от разговорите, с продължителност и избрани номера.

В какъв срок се пуска услугата?

При наличие на техническа възможност, до 7 работни дни след подаване на заявка за включване. Служител от отдел "Обслужване на клиенти" ще се свърже с вас, за да уговори подходящ ден и час за инсталация на услуга. 

В кои дни и часове се извършват инсталациите?

От понеделник до петък между 9:30 и 16:30 часа (последен възможен начален час за инсталация), събота от 9:00 до 16:00 часа (последен възможен начален час за инсталация), неделя - не се извършват инсталации. Точен ден и час ще уговори с вас служител от отдел "Обслужване на клиенти".

Трябва ли да присъствам лично на инсталацията?

Желателно, но не задължително. Трябва да има поне едно пълнолетно лице с документ за самоличност, на място се подписва договор или констативен протокол за предоставяне на услуга. Ако няма да можете да присъствате лично, уведомете служителя от отдел "Обслужване на клиенти".

Колко време трае инсталацията?

От 30 минути до 2 часа, в зависимост от сложността на инсталацията. По-точна оценка ще може да ви направи служителя от отдел "Обслужване на клиенти", когато ви се обади. Ако времетраенето е важен фактор за вас, уточнете въпроса с него. 

Какви документи са необходими за извършване на инсталацията?

Лична карта или друг официален документ за самоличност. Лицето следва да е навършило 18 години. 

Какви документи се подписват при инсталацията?

  • Заявка-Договор за избраната услуга.
  • Констативен приемо-предавателен протокол за приемане качеството на предоставената услуга и оборудването, предоставено за ползване за времето на договора.

Къде мога да подпиша договор за предоставяне на услуга?

Договор, можете да подпишете: 

  • В най-близкия до вас офис на НЕТ1
  • Във вашия дом в момента на инсталация на услуга, достатъчно е да подадете заявка през сайта или да се обадите на телефон 0700 35 035

По какъв начин мога да заплатя месечната такса за услугата, която ползвам?

  • В брой - в най-близкия до вас офис на НЕТ1, както и във всички офиси на Еаsy Pay, Fast Pay или през Cashterminal
  • Он-лайн - през системата на e-pay.bg и trans@home, попитайте за вашия клиентски номер на 0700 35 035
  • По банков път

Какъв е срокът за плащане на месечните сметки?

Услугите за частни клиенти са "пост-платени", т.е. плащате след като сте ползвали услугата. Срокът за плащане на месечните такси е до 5-то число в месеца следващ месеца на ползване на услуга. Например: сметката за месец юни следва да се плати до 5-ти юли.

Какво ще стане, ако закъснея с плащането на сметката си?

При неплащане на една месечна такса, след 5-то число на месеца, следващ месеца на ползване, достъпът до услугите ви ще бъде прекъснат. Услугите се активират автоматично, веднага след плащане на задължението за изминалия месец.

Какъв IP адрес получавам?

Предоставя се 1 брой постоянен, реален IP адрес по DHCP.

Какво да правя, ако имам проблеми с връзката?

Oбадете се на нашия Център за обслужване на клиенти на телефон: 0700 35 035. Ето и няколко стъпки, които да следвате преди да се обадите на оператор: 

Ако LAN кабела е свързан директно към компютъра ви: 

1. Проверете кабела дали е правилно включен в LAN порта на мрежовата карта на компютъра ви.

2. Проверете Интернет настройките на мрежата, дали са правилно въведени. 

3. Рестартирайте компютъра си. 

Ако LAN кабела е свързан към рутер:

1. Проверете кабела дали е включен в правилния, а именно WAN (интернет) порта на рутера. Важно! Кабелът трябва да се постави в порта, който се намира на по-отдалечено място от останалите 4-ри (т.е. никога не трябва да е включен в някой от 4-те LAN порта, а задължително във WAN – интернет порта).

2. Проверете Интернет настройките на мрежата, дали са правилно въведени. 

3. Рестартирайте рутера си. 

Кой е моят IP адрес?

Ващият IP адрес можете да видите на: http://whatismyipaddress.com/. Ако се затруднявате, обадете се на телефон 0700 35 035, дежурните специалисти в Обслужване на клиенти ще ви дадат информация за вашия IP адрес. 

Как мога да тествам моята скорост?

Всеки интернет потребител може да измери своята скорост на даунлоуд и ъплоуд чрез познатите ви скоростомери, можете да използвате и този линк: http://www.speedtest.net

За тези които ползват безжичен достъп до интернет е важно да знаят, че при най-често използваните рутери, скоростта, която може да развиете безжично е не повече от 30 Мbps за download.

Интернет скоростта ми е бавна, защо?

Причините за бавна скорост на Интернет връзката са много. Препоръчително е да се свържете с центъра за Техническа поддръжка на телефон 0700 35 035, за да се установи проблема. Ето и най-честите причини за проява на бавен Интернет:

  • Компютърът Ви е заразен с вируси - вирусите, както и зловредни софтуери могат да генерират трафик, който чувствително ще забави връзката Ви
  • Имате включена торент програма. В случай, че интернетът е бавен на брауз (бавно отваряте страници) убедете се, че нямате пусната торент програма (µTorrent, Bit comet и т.н.). Торент програмите могат да товарят канала Ви на максимум и да заемат голям капацитет от процесите на машината Ви, в резултат на което другите действия, като браузване например, да останат с по-нисък приоритет
  • Когато ползвате безжичен интернет чрез wireless рутер – убедете се, че връзката е защитена, т.е. се свързвате към рутера посредством ключ/парола, за да не се закачат недоброжелатели, които да използват Вашата интернет връзка

Колко компютъра мога да ползвам от един акаунт?

Няма ограничение в броя на компютрите, които се използват с един абонамент за услугата Интернет. Препоръчително и за Ваше удобство е да имате Wi-Fi Рутер, с който вие и вашите познати ще се свързвате безжично към Интернет. Колкото по-висока скорост изберете 35, 55 или 75 Mbps, толкова по-добра връзка ще имате, ползвайки над 3 компютъра.

Какво ми трябва, за да гледам свободно цифрова и HD телевизия?

За да гледате цифрова и HD телевизия, без допълнително устройство - цифров приемник трябва да имате телевизор с вграден DVB-C тунер (за всички цифрови програми) и да поддържа стандарт MPEG-4 (за всички HD програми). Ако нямате такъв телевизор можете да закупите цифров приемник от NET1. 

В случаите, в които телевизорът ви няма вграден DVB-C тунер и не ползвате цифров приемник от NET1 гледате напълно свободно наличните канали в аналоговата програмна схема.

Има ли ограничение в броя на телевизорите в дома ми?

Няма ограничение. С един абонамент за услуга телевизия, гледате на всички телевизори във Вашия дом. Единственото доплащане е когато имате повече от 3 телевизора, тогава се дължи еднократна такса от 10.00 лв. само и единствено за окабеляване на всеки допълнителен телевизор над третия.

Какво представлява програмата Доведи приятел?

Всеки потребител на услугите Интернет, Телевизия или Пакет на срочен договор (12, 18 или 24 месечен) може да покани свой приятел да стане клиент на NET1. Ако приятелят приеме поканата и избере услуга на срочен договор, и двамата получават 100% отстъпка от следващата си месечна такса.

Всеки настоящ клиент получава талони-покани. В един талон-покана той попълва своите данни, след което го предава на бъдещия абонат. Бъдещият абонат вписан и своите данни в същия талон, след което го предава на служителите по време на инсталацията.

Можете да доведете приятел и през он-лайн формата в сайта.

Колко приятеля мога да поканя в NET1?

Няма ограничения в броя на приятелите, които можете да поканите. За всеки приятел станал клиент на NET1, ще получавате по 1 безплатен месец.

Поканеният клиент може да бъде поканен само от 1 настоящ клиент.

Как и кога се отразява отстъпката по Доведи приятел?

Отстъпката се отразява в следващата такса на канещия и поканения клиент, когато поканеният приятел стане клиент на NET1. Получавате обаждане от отдел Обслужване на клиенти с информация, че отстъпката ви е отразена.

Какво означва предплатена услуга?

Предплатена услуга е услуга, за която плащате еднократно в началото на периода, а ползвате услуга за 6 или 12 месеца. Не заплащате такси всеки месец. Подписвате договор без срок, след изтичане на предплатения ви период можете да предплатите за нови 6 или 12 месеца или да изберете друга услуга от актуалната ценова листа на NET1.

Какво е HBO GO?

HBO GO е уеб базирана услуга за видео по поискване (VoD - Video on Demand), за клиентите на HBO. Тя променя представата за гледане на телевизия, гарантирайки Ви 24 часов достъп до любимото Ви съдържание, колкото често желаете и където и да се намирате. HBO GO поддържа мобилни устройства с операционните системи Android, iOS и Windows7.

Всеки наш клиент, който разполага с достъп до програмите от пакет HBO HD MAX, получава напълно безплатно и приложението HBO GO, което позволява гледане на филмово съдържание на до четири устройства – компютър, таблет, смартфон и смарт телевизор.

 

Как да се регистрирам, за да гледам съдържание с HBO GO?

За да се регистрирате в www.hbogo.bg ви е необходим код за регистрация, който е уникален за Вас. Попитайте за кода в момента на инсталация на услуга, в най-близкия до вас офис на NET1 или чрез обаждане на телефон 0700 35 035. 

Къде мога да получа допълнителна информация за личните ми данни, които компанията използва?

В политикатаза поверителност на личните данни, която има за цел да информира: 

  • кои данни са лични; 
  • какви лични данни ползваме; 
  • необходимо ли е да събираме личните данни;
  • защо (за какви цели) ползваме личните данни;
  • на кого предоставяме личните данни; 
  • колко време съхраняваме личните данни; 
  • какви са правата на потребителитеи как могат да ги упражнят; 
  • има ли автоматизирано вземане на решение, включително профилиране от наша страна и как се осъществява то;
  • как защитаваме личните данни.

Пълният текст на политиката е достъпен тук

 

1. Какво представляват личните данни?

Лични данни по смисъла на чл.2, ал.1 от Закона за защита на личните данни са всяка информация, отнасяща се до физическо лице, което е идентифицирано или може да бъде идентифицирано пряко или непряко чрез идентификационен номер или чрез един или повече специфични признаци.

Примери за лични данни са: имена, ЕГН, адрес, телефон, месторождение, паспортни данни на лицето (физическа идентичност); семейно положение и родствени връзки (семейна идентичност); професионална биография (трудова дейност); здравен статус, психологическо и/или умствено състояние, сексуална ориентация (медицински данни); расов или етнически произход, политически, религиозни или философски убеждения (обществена идентичност); имотно състояние, финансово състояние, участие и/или притежаване на дялове или ценни книжа на дружества (икономическа идентичност) и др.

 

2. Кaкви лични данни обработва Нет 1?

В зависимост от вида услуги, които ползвате, Нет 1 събира и обработва различни типове лични данни: 

  •     идентификационни данни (имена, адрес и т.н.)
  •     данни за контакт (например телефонен номер)
  •     допълнителни идентификационни данни (например данните от профила Ви в my.net1.bg  като потребителско име)
  •     данни, създадени или получени при ползване на услугите ни:

- трафични данни- това са данни, необходими за предоставянето на нашите услуги и тяхното таксуване (напримерместоположението на потребител на фиксирана телефонна услуга)

- данни, необходими за изготвяне на Вашите сметки, както и за доказване на тяхната достоверност, включващи (стойност на ползваните услуги, информация за дължимите плащания и др.).

  •     други данни (електронна поща, писма, информация за заявките Ви за отстраняване на проблеми, жалби и др.).

 

3. За какви цели Нет 1 използва събраните лични данни?

Нет 1 обработва лични данни, за да изпълни договорните и преддоговорните си задължения, както и за да предложи най-качественото комплексно обслужване. Нет 1 използва личните данни, предоставени от потребителите, в изпълнение на своите законови задължения (например за предоставяне на информация на съда и трети лица, в рамките на производство пред съд).

Подробна информация за целите на обработване на лични данни е налична в Политиката за поверителност на личните данни.

 

4. Какви са правата на всеки потребител на услугите на Нет 1 (във връзка с обработването на лични данни) и как може да ги упражни?

Тъй като сигурността и коректното използване на личните данни на потребителите, са от изключително значение за компанията, предоставянето на всяко заявление за упражняване на дадено право, става само и единствено след посещение на офис на Нет 1, където потребителят да бъде идентифициран. 

Всеки потребител, чиито лични данни се обработват от Нет 1, има право на достъп до тях, както и да изиска корекция на личните си данни, когато те са неточни или неактуални. 

При определени обстоятелства, всеки потребител може да поиска ограничаване на обработването и/или изтриване  на личните данни. Например когато личните данни не са необходими за целите, за които Нет 1 ги събира и обработва.

Всеки потребител може да изиска личните си данни, предоставени на компанията, в организиран, подреден, структуриран, общоприет електронен формат.

Предоставените съгласия могат да бъдат оттеглени по всяко време, а оттеглянето на съгласието няма отражение върху изпълнението на договорните задължения.

Всеки потребител може да подаде възражение към Нет 1 и да уведоми Комисията за защита на личните данни, когато счита, че компанията нарушава приложимата нормативна уредба по темата.

 

5. Обработва ли Нет 1 данни без съгласие на потребителите и кога е необходимо изрично на бъде дадено съгласие?

Компанията обработва данни за потребителите, за да сключи договори с тях, за да им предостави договорените услуги, както и за да изпълни законовите си задължения. Например обработването на трафичини данни е нужно, за да изпълни Нет 1 договорното си задължение да предостави заявената от потребителя услуга в съответното качество. 

Изрично съгласие е необходимо, когато обработването на лични данни е нужно за цели, за които не е налице друго основание. Например за целите на директния маркетинг на продукти и услуги, предлагани от компанията.

 

6. За какъв период се съхраняват личните данни, събрани от Нет 1?

Периодът на съхранение се определя от целта, поради която са събрани дадените данни. Примери: 

  •     данните от счетоводните регистри и финансовите отчети се съхраняват 10 години 
  •     данните, нужни за сключване, изменение и изпълнение на договора се съхраняват за срока на действие на договора и изпълнение на всички задължения по него 
  •     данните, необходими за целите на националната сигурност (т.нар. трафични данни) се съхраняват 6 месеца и т.н.

 

7. Предоставя ли Нет 1 лични данни на трети лица?

Да, компанията предоставя лични данни на трети лица, които предварително за взели всички технически и организационни мерки за защита на тези данни. Нет 1 се стреми да осъществява строг контрол в изпълнение на тази цел. Примери за трети страни са:

  •     пощенски оператори, чрез които изпращаме документи или продукти и е необходимо удостоверяване на самоличността при връчването им 
  •     лица, предоставящи сервизна поддръжка на крайни устройства 
  •     банки за обслужване на извършените плащания и т.н. 

Компанията предоставя лични данни само и единствено на трети страни, чиято дейност е част от процеса по осигуряване на продуктите и/или услугите, за които е сключен договор. Например Нет 1 предоставя лични данни за клиентите на куриерската фирма, която доставя фактурите.

 

8. Използва ли Нет 1 автоматизирани системи за вземане на решения (включително профилиране)?

Не, компанията не използва нито автоматизирани системи за вземане на решения, нито профилиране спрямо своите клиенти.

 

9. Какво включва съгласието за обработка на лични данни за маркетингова и рекламна цел?

Маркетинговата и рекламна цел (или т.нар. директен маркетинг) представлява възможност за получаване на индивидуални оферти и допълнителна информация за продукти и услуги и/или на продукти и услуги на  партньори на Нет 1 - търговци, с които компанията има сключени договори за партньорство и които предоставят разнообразни продукти и услуги. 

 

10.  По какъв начин потребителите се уведомяват за нови продукти и услуги, ако предоставят съгласие за обработка на данните им за маркетингова и рекламна цел?

Потребителят определя дали и как да получава тази информация. Той/ тя може например, да даде съгласие да получава такава информация чрез кратки съобщения (SMS), чрез e-mail и по телефона, но може да предпочете и само един или два от тези начини. Ако не подпише декларацията за съгласие, Нет 1 няма как да предоставя подобна информация проактивно. Тогава единственият начин даденият потребител да научи за различни промционални условия, би бил да провери  официалния сайт на компанията www.net1.bg. Предоставените съгласия могат да бъдат оттеглени по всяко време. Оттеглянето на съгласието няма отражение върху изпълнението на договорните задължения на Нет 1.

11. Как може да бъде оттеглено съгласието за обработка на данни за маркетингова и рекламна цел?

Предоставените съгласия могат да бъдат оттеглени по всяко време. Оттеглянето на съгласието няма отражение върху изпълнението на договорните задължения. Ако потребителят оттегли съгласието си за обработване на лични данни за някой или всички от описаните начини, Нет 1 няма да използва неговите/ нейните лични данни и информация за тези цели. За да оттегли даденото съгласие е необходимо само потребителвт да посети офис на компанията и да попълни съответния формуляр за отказ от съгласие.

12. Задължително ли е съгласието за обработка на данни за маркетингова и рекламна цел за използването на продуктите и услугите, за които потрбителят е сключил договор с Нет 1?

Не. Подписването на декларацията (за предоставяне на съгласие за обработка на данни за маркетингова и рекламна цел) е доброволно и не влияе по никакъв начин на доставката на продукта и/ или услугата или тяхното качество.

 

13. Къде мога да науча повече за личните данни, които Нет 1 обработва?

Политиката за поверителност на личните данние публикувана на официалния сайт на компанията www.net1.bg.Хартиеното копие на документа е достъпно във всеки търговски обект на компанията.

Стари Общи условия и тарифни планове

Архив

Услуги, ценови условия, параметри на предоставяните услуги за крайни клиенти от НЕТ1 ЕООД валидни от 05.04.2018 г. до 31.05.2018 г.

Общи условия за мобилна телевизия "NET 1 PocketTV", валидни от 24.04.2017 г. до 25.05.2018 г.

Изменение на общи условия за мобилна телевизия "NET1 PocketTV", валидни от 25.05.2018 г.

Общи условия за Гласова телефонна услуга, валидни от 01.03.2013 г. до 24.05.2018 г.

Изменение на общи условия за Гласова телефонна услуга, валидни от 25.05.2018 г.

Общи условия за услугата Кабелна телевизия, валидни от 10.11.2014 г. до 24.05.2018 г.

Изменение на общи условия за услугата Кабелна телевизия, валидни от 25.05.2018 г.

Общи условия за услугата Интернет, валидни от 10.11.2014 г. до 24.05.2018 г.

Изменение на общи условия за услугата Интернет, валидни от 25.05.2018 г.

Услуги, ценови условия, параметри на предоставяните услуги за крайни клиенти от НЕТ1 ЕООД валидни от 28.02.2018 г. до 05.04.2018 г.

Услуги, ценови условия, параметри на предоставяните услуги за крайни клиенти от НЕТ1 ЕООД  валидни от 01.01.2018 г. до 28.02.2018 г.

Услуги, ценови условия, параметри на предоставяните услуги за крайни клиенти от НЕТ1 ЕООД  валидни от 24.04.2017 до 31.12.2017 г.

Стари тарифни планове, част 1

Стари тарифнипланове, част 2

Общи условия Интернет, валидни от 01.08.2007 г. до 29.02.2012 г.

Общи условия Интернет, валидни от 01.03.2012 г. до 09.11.2014  г.

Общи условия Телевизия, валидни от 01.08.2007 г. до 29.02.2012 г.

Общи условия Телевизия, валидни от 01.03.2012 г. до 09.11.2014 г.

Официални правила за провеждане на Онлайн игра на “НЕТ 1“ и AXN

Официални правила на промоцията “Гласувай за любим герой от Game of Thrones и спечели"- 3 април - 31 май 2015

Официални правила на локална промоция за район "Надежда" за периода 10.10.2015 г. - 10.11.2015 г.

Официални правила на участие в зимна кампания "Спечели с НЕТ 1 и HBO GO"

Официални правила на Промоция „ПРЕДПЛАТЕН ИНТЕРНЕТ С 10 ЛВ. ОТСТЪПКА“

Правила за участие в Кампания с награди „Абонирай се за DIEMAXTRA и спечели един от пет ваучера настойност 100 лв от grabo.bg"

Информация по чл. 74, ал. 2 от ЗЕС, 2014 година

Параметри за качество на предоставяните услуги, 2015 г.

Параметри за качество на предоставяните услуги, 2014 г.

Официални правила промоция 10 години НЕТ1

Правила за участие в Кампания с награди 19.09-19.10.2017г.

 

Какво е лоялна програма NET1 и как мога да се възползвам?

Какво е лоялна програма на NET1?

Това е нашия начин да кажем на клиентите си "Благодарим ви, че сте с нас!". С нея всеки наш клиент получава възможността да закупи уреди на световни марки на преференциални цени.

Кой може да се възползва?

Всеки настоящ, активен клиент, независимо от ползваната услуга или типа договор.

Как да се възползвам?

Регистрирайте се на net1.bonusdesk.bg и въведете клиентския си номер. Може да го видите в договора си сNET1, както и да попитате на 070035035 или в най-близкия магазин. След регистрацията получавате пълен достъп до промоционалните цени на всички продукти. Доставката е безплатна.

Къде мога да пазарувам?

Продуктите могат да бъдат закупени единствено на net1.bonusdesk.bg

Колко често мога да пазарувам?

Можете да пазарувате без ограничения в броя на закупените уреди и в честотата на покупката.

Как мога да платя избраните от мен продукти?

Може да платите с наложен платеж, при получаване на пратката, с кредитна или дебитна карта и с банков превод.

Каква е цената на доставката?

Доставката е безплатна.

Колко време отнема доставката?

Доставката е в рамките на 10 дни, след изпращане на поръчката. Обикновено се получава след 3-5 работни дни.

Мога ли да се откажа от направена поръчка?

Да, можете да се откажете в 14 дневен срок след получаване на поръчката, при условие че стоката е с ненакърнена опаковка (освен простото й отваряне), неупотребявана, окомплектована и със запазени всички стикери, които удостоверяват, че тя не е отваряне или отремонтирана от неоторизирано лице. За целта трябва да пишете с желание за отказ на philips@solytron.bg

Защо на касовата бележка пише Солитрон България ООД?

Солитрон България ООД е търговецът, който приема, администрира и изпълнява и доставя поръчките по лоялната програма на NET1 чрез сайта net1.bonusdesk.bg