Обслужване на клиентите дистанционно и онлайн

Уважаеми клиенти, с цел да минимизираме риска от разпространение на коронавирус и да спомогнем за овладяване на риска от инфекция, ви напомняме, че може да се възползвате от начините за дистанционно обслужване на клиенти на NET1:

- Можете да плащате сметките си към NET1 онлайн с:

1. Дебитна/кредитна карта в ePay

2. Онлайн банкиране - през битови/комуниални сметки.

3. Микросметка в ePay

4. През CASH TERMINAL

5. През trans@home, ако притежавате Транскард

6. По банков път

За да видите подробности за всеки начин на плащане и как можете да го извършите, кликнете върху желания начин или тук

Банкова сметка:

НЕТ1 ЕООД
ЕИК: 175335782

Първа Инвестиционна Банка
BIC: FINVBGSF
IBAN: BG80FINV91501000046376

 

- Преподписване на договор и промяна на тарифен план можете да направите с онлайн заявка през сайта или с обаждане на 070035035. Договорът ще ви бъде изпратен с куриер за наша сметка.

- При технически проблем с услуга, можете да се свържете с нас на телефон 070035035 или през чатбота на сайта.

- Ако имате нужда от консултация с наш служител, можете да оставите телефонния си номер във формата за безплатна консултация на сайта и ние ще се свържем с вас или да ни потърсите на 070035035

- Напомняме ви, че можете да намерите отговори и в секцията ни за  често задавани въпроси FAQ.

- Също така, може да разгледате 15 практични съвети за подобряване скоростта на интернета.

 

Използването на онлайн и дистанционните канали е сигурно, бързо и удобно и спомага за вашата  безопасност в усложнената обстановка.


 

Бъдете здрави,

Екип NET1

Назад