Често задавани въпроси във връзка придобиването на NET1 от Vivacom

Уважаеми клиенти,

Придобиването на NET1 от страна на Vivacom, по никакъв начин не променя договорните ни отношенияс вас. Ние продължаваме да предоставяме използваните от вас услуги с параметрите, цените и условията, които текущо използвате.

 

Ще се променят ли договорените ни взаимоотношения?

Вие продължавате да използвате настоящите цени и условия за вашите услуги за срока на текущия ви договор. Ако желаете да подновите вашия договор, можете да го направите в магазин на NET1.

 

Имам предплатена услуга, ще мога ли да я използвам до края на периода, за който съм предплатил?

Да, ще използвате услугата си за целия период, за който сте предплатили.

 

Ще се промени ли нещо по окабеляването ми?

Оборудването и окабеляването, с което разполагате за текущата си услуга, остават непроменени.

 

Ще бъде ли променена програмната ми схема?

Не. Ще продължите да ползвате избрания от вас пакет за интернет/телевизия от NET1 с настоящите им параметри (като скорост, цена и брой канали).Възможни са промени на база на договорни отношения с канали, които нямат връзка с придобиването на NET1 от Vivacom.

 

Мога ли да преподпиша на по-висока скорости и ТВ пакети от портфолиото на Vivacom?

Към настоящия момент можете да преподпишете само на услугите на NET1. Своевременно ще ви информираме кога можете да се възползвате от по-високи скорости и други ТВ пакети.

 

Ще запазите ли интерактивната телевизия?

Да, продължаваме да предлагаме интерактивна телевизия.

 

Мога ли да обединя телефонна услуга на Vivacom с ваша текуща?

Към настоящия момент може да продължите да използвате текущите си услуги, като в близко бъдеще ние ще ви изпратим допълнителна информация за различните възможности за обединяване.

 

Ще запазите ли коаксиалната си аналогова телевизия?

Условията към подписания от вас договор с NET1 не се променят. Ако ползвате коаксиална телевизия, ще продължите да имате достъп до нея.

 

Ще се запазят ли предлаганите от вас предплатена и безсрочна услуги?

Да, към настоящия момент предлаганите услуги се запазват.

 

Мога ли вече да заплащам услугите си в магазин на Vivacom?

Към момента това не е възможно, като при промяна ще публикуваме информация своевременно. Към настоящия момент можете да заплащате вашите услуги чрез вече познатите начини:

  • В брой - в най-близкия до вас офис на НЕТ1, както и във всички офиси на Еаsy Pay, Fast Pay или през Cashterminal
  • Он-лайн - през системата на e-pay.bg и trans@home, попитайте за вашия клиентски номер на 0700 35 035
  • По банков път
  • С дебитна/кредитна карта през ePay
  • През онлайн банкиране, в секция битови/комунални сметки. Плащането може да се извършва от кредитна/дебитна карта или от сметка

 

Екип на NET1

 

Назад