За клиенти

Анкета за клиенти

____________________________________________________________________________________________________________
 
Уважаеми клиенти, молим ви да отделите не повече от 3-4 минути и да ни помогнете да подобрим услугите си, като попълните анкетата ни тук
____________________________________________________________________________________________________________
 
 

ПОКАНИ ПРИЯТЕЛ

Програмата "Покани приятел" ви дава възможност да получавате безплатен месец от услугата, която ползвате за всеки приятел, който поканите и стане наш клиент. Научи повече

 

my.net1.bg

Това е клиентският ни портал, в който можете да проверите месечната си сметка и да видите фактурите си. Към портала

 

ЛОЯЛНА ПРОГРАМА

От лоялната програма на NET1 може да се възползва всеки настоящ, активен клиент на NET1, независимо от ползваната услуга и типа договор. Тя предоставя възможността да закупите техника на световни брандове на преференциални цени. Към лоялната програма

КЛИЕНТСКИ НОМЕР

Този номер ви трябва, за да се логнете в клиентския ни портал, да пазарувате в лоялната ни програма, за да гледате PocketTV и други. Можете да го откриете:

  • В договора ви с нас
  • В последния SMS за неплатена сметка
  • В всяка разписка за платена сметка
  • Като се свържете с нас на 0700 35 035
  • Като ни пишете на info@net1.bg 

 

МОБИЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ

PocketTV е приложение за гледане на телевизия през мобилно устройство - телефон или таблет. Ако имате включен PocketTV в пакета си, можете да гледате на до 4 мобилни устройства с един акаунт. За да можете да активирате услугата, ще ви трябва клиетнският ви номер. Виж повече

 

ПРЕДПЛАТЕТЕ 3 МЕСЕЦА И ПОЛУЧЕТЕ 10% ОТСТЪПКА

Ако сте на срочен или безсрочен договор (не важи за предплатени услуги) и предплатите 3 месеца, ще получите 10% отстъпка от стойността на услугите, които предплащате. Може да предплатите в магазин. Отстъпката не важи за предплатени услуги и услуги в промоция.

ПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ

Можете да платите текущата си сметка през целия текущ месец на ползване. NET1 предоставя 35 дни срок за плащане на текущите задължения, като крайният срок е 5-то число следващ месеца на ползване на услугата. Например: сметката за месц юни може да се заплати през целия месец юни, но най-късно до 5-ти юли.

 

  • В брой - в най-близкия до вас офис на НЕТ1, както и във всички офиси на Еаsy Pay, Fast Pay или през Cashterminal
  • Он-лайн - през системата на e-pay.bg и trans@home, попитайте за вашия клиентски номер на 0700 35 035
  • По банков път
  • С дебитна/кредитна карта през ePay
  • През онлайн банкиране, в секция битови/комунални сметки. Плащането може да се извършва от кредитна/дебитна карта или от сметка

Банкова сметка:

НЕТ1 ЕООД
ЕИК: 175335782

Първа Инвестиционна Банка
BIC: FINVBGSF
IBAN: BG80FINV91501000046376 

Подробни инструкции можете да видите тук

ВРЕМЕННО СПИРАНЕ НА УСЛУГА

Когато ви се налага да пътувате или имате друга причина, поради която временно нямате нужда да ползвате услугата, която ви предоставяме, имате право да я спрете и да не заплащате за нея.

Прекратяването трябва да е за период не по-кратък от 1 месец и не по-дълъг от 6 месеца. За да можем временно да спрем услугата ви, трябва да сте на срочен договор, да не дължите плащания и да подадете предизвестие не по-късно от 25-то число на месеца, предхождащ този, от който желаете ползването на услугата да бъде временно прекратено.